Emmas bloggeri

"Nu vet du allt om ingenting, din jävla sopa" H.Hellström

Mule habit

Publicerad 2006-11-28 15:33:45 i Musik,

Yes! Har nu (äntligen) fått tag på Loosegoats "Mule habit" Äntligen är den i min ägo. Well, om ett par dagar iallafall, köpte den idag från en snäll människa. Enda chansen att få tag på dessa gamla EPs är om någon vänlig själ lägger ut dem till föräljning. Annars är det stört omöjligt. Just denna släpptes för 10 år sedan, ett år efter att "Small lesbian baseball players" släpptes. Är så otroligt glad över att jag har fått tag på dessa två rariteter.

mule habit

Inatt var det lättare att somna dessutom. Hallelujah! Nu ska jag bara hitta ett roligt jobb också så är allt bra...

Kommentarer

Postat av: Durmer

Publicerad 2007-01-03 21:48:33

Grattis. Bra köp. Grym ep. Hoppas du inte fick ge nåt överpris.

Postat av: Emma

Publicerad 2007-01-07 01:04:51

Inte alls, 39kr gav jag för den!

Postat av: Marie

Publicerad 2007-07-25 18:00:48

Har du Country crock epn? Annars har jag ett extra ex av den!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emma

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela