Emmas bloggeri

"Nu vet du allt om ingenting, din jävla sopa" H.Hellström

Det var ett tag sedan

Publicerad 2006-11-19 15:08:10 i Skriverier,

Har legat nere med bloggeriet i ett par dagar. Har helt enkelt inte haft något att skriva om. Eller, jag skrev ett långt och, om jag får säga det själv, väldigt roligt inlägg där jag pratade om min syn på Lars Winnerbäcks debattinlägg i DN häromveckan. Hade skrivit mycket. Mycket.
Vad händer då? Det som inte får hända. Det som aldrig händer annars. Datan hänger sig. Borta var allt som jag skrivit.
Jag blev så jävla förbannad så jag slog till datan, skrek mina allra fulaste ord och satte sen inte på datan förrän tre dagar senare. Orkade inte med den.
Jag orkar heller inte skriva om Winnerbäck inlägget. All min inspiration försvann.
Kanske en annan gång.

Ikväll ska jag träffa våran nya tränare, Johan, ska bli spännande att se vad han är en för typ. Eftersom han har blivit castad av tränare Kjelle borde det bli bra känns det som. Jag hoppas kunna delta i fotbollsträningen redan detta år. Hoppas. Det får bli som det blir med mitt knä. Riktigt bra känns det aldrig som att det kommer bli igen. Det är bara att acceptera de förutsättningarna. För fotboll, det ska jag spela igen.

Igår var jag otroligt kultiverad och gick på museum. Vasamuseet för att vara exakt. Det var hundra år sedan jag var där senast, så det var riktigt roligt. Sen blev det middag på restaurang Lilla Hasselbacken - ett jättemysigt litet ställe med god mat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emma

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela