Emmas bloggeri

"Nu vet du allt om ingenting, din jävla sopa" H.Hellström

Hello Saferide & Kjellvander (o en locktång från helvete)

Publicerad 2006-12-30 00:32:16 i Musik,

Julen är nu över och den var underbar. Sånär som på lite spysjuka här och där (inte helt hundra ännu...)
Idag har jag haft en riktig slappardag, har inte lämnat husets trygga vrå en sekund. Kände att jag skulle vara lite ambitiös och locka håret, men vad händer? Håret fastnar i locktången från helvete och jag är tvungen att klippa mig loss. Kaos.
Hoppas inte att det syns... Det var bra mycket jag var tvungen att kapa.

Hade en otroligt bra kväll för två dagar sedan - Hello Saferide och Christian Kjellvander med fru på Nalen. Fantastiskt var det. Roligast var den fina hälsningen från Christian som jag fick :P Något om mitt ställninghållande... :S ha ha! Han sade till mig att min favoritlåt, "Fredde Wadling låten", släpps på singel nästa år! Yes, den är så underbart fin. Även Christians egna favorit. Något att se fram emot verkligen.

CK
Nalen

Kommentarer

Postat av: rumbaqueen

Publicerad 2007-01-08 11:01:58

Jag gillar också den låten. Har inte hört den tidigare och ser fram emot att få den på skiva.

Postat av: Emma

Publicerad 2007-01-09 22:52:34

Ja, den är verkligen underbart fin. Tur att Fredde inte ville ha den! ha ha :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emma

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela