Emmas bloggeri

"Nu vet du allt om ingenting, din jävla sopa" H.Hellström

Rensning

Publicerad 2006-08-11 17:29:08 i Skriverier,

Idag har jag duktigt med träningvärk kan jag meddela... Men jag njuter av den för det var längesedan jag hade värk annan än värk pga skada. Sköna sköna träningvärk... :) Skulle egentligen ha gett mig ut och sprungit idag på förmiddagen, men eftersom jag var på IKEA igår var det omöjligt. Ny byrå. Faktiskt kul att skruva ihop den. Med nya förvaringsställen följer följdaktligen en utrensning av gamla saker som inte ska få stå och ta plats i den nya, fina möbeln. Så... rensning av kläder och dylikt har pågått hela dagen. Skönt. Jag är annars en riktig samlare, har skitsvårt för att göra mig av med grejer. Är sentimental av mig. Men det mesta åkte upp på vinden, så helt borta är det ju inte :) Jag bävar för den dagen jag flyttar hemifrån, jag kommer ha så jävla mycket skit.

Ikväll blir det friidrottstittande för hela slanten. Grymt med Wissman igår. Jag satt hemma i soffan och skrek. Lite nervdaller vid stavkvalet också, men det gick ju bra. Heja Alhaji!

Aah, imorgon på Zinken! Toklängtar. Det blir en ny upplevelse att se Christian tillsammans med 18 000 andra (Winnerbäcksfans dessutom) Men det blir nog bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emma

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela