Emmas bloggeri

"Nu vet du allt om ingenting, din jävla sopa" H.Hellström

Hade nästan glömt känslan

Publicerad 2006-08-04 17:00:28 i Sport,

Har nyss kommit hem efter ett löppass som gjorde mig riktigt lycklig! Nu låter jag som värsta träningnarkomanen, men det är så långt ifrån sanningen man kan komma. Saken är den att jag för exakt ett år sedan hade sönder mitt knä när jag spelade fotboll. Sedan dess har det varit vila och de senaste 5 månaderna sjukgymnastik. Inte helt roligt. Men så nu... äntligen. För första gången på ett år kunde jag springa igen! Och det gjorde inte ont! Vilken fantastiskt underbar känsla det var. Jag kan väl inte påstå att kroppen kändes fjäderlätt och graciös, men what the? Huvudsaken var att jag sprang. Nu ska jag försöka hålla uppe denna löpning regelbundet så kanske jag kan börja spela fotboll igen! Längtar...

Lyssnar just nu på Söndermarken, älskar den låten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emma

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela