Emmas bloggeri

"Nu vet du allt om ingenting, din jävla sopa" H.Hellström

Brottslingarna...

Publicerad 2006-08-25 16:41:32 i Skriverier,

Vi hamnade i tidningen... <---länk

Brottslingarna...

Som sagt - jag flög luftballong igårkväll och det har hamnat i tidningen idag! Ha ha, det var mina 15 minutes of fame... :P Först flög vi rätt över City där det är förbjudet att flyga. Sen flög vi rätt över Drottningholm där det är än mer förbjudet att flyga. Som grädde på moset landade vi ett stenkast från Drottningholm och Kina slott. Ha ha ha! Jag försökte filma Kungen på innergården, men han var tydligen på Öland... Darn!

Härlig vy va? Stadshuset till vänster.
97180-8

Och Globen:
97180-9


Här fick man visst inte flyga... Men det gjorde vi. Beskåda - Drottningholm.
97180-2

Och här fick man inte landa... Bara ett stenkast från Drottningholm och Kina Slott :)
97180-7

Då kom Polisen...
97180-6


Men det var så jäkla häftigt - jag rekommenderar alla att flyga luftballong! Dessutom flög vi i världens största ballong! Bara det är ju värt att skryta om :) 32 pers fick plats i korgen, vi var 28.
Riktigt häftigt!

www.uppochner.se

Kommentarer

Postat av: Anna

Publicerad 2006-08-30 17:41:02

Hej,såg att du vart inne på min blogg? Tittade in här...men oj vilka fina bilder på stockholm du tagit? Har alltid velat flyga luftballong(gärna gifta mig oxå i en sån)vad kostar det,framför allt...hua,,va det läskigt?? Ha det gott!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emma

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela