Emmas bloggeri

"Nu vet du allt om ingenting, din jävla sopa" H.Hellström

Klar

Publicerad 2008-02-08 16:26:49 i Skriverier,

Det tog längre tid än väntat med referatet, på grund av förvirring. Men jag tror att jag lyckades knåpa ihop något i alla fall. Läskigt att få det bedömt nästa vecka.

Nedslag per rad? Que? Y por que?

Brorsan var här och tvättade bilen och lånade goggles. De ska på skidweekend, fy fejn vad nice. Även om min senaste skidtripp slutade med gips längtar jag tills jag står på ett par skidor igen. Det är alltför sällan att bara åka en vecka varje år! Det är så fantastiskt härligt.

Nu ska jag gå och ta hand om min stackars rygg som tar stryk av allt sittande framför datan. Öjöjöj.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emma

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela