Emmas bloggeri

"Nu vet du allt om ingenting, din jävla sopa" H.Hellström

Jag provar igen

Publicerad 2012-07-12 22:09:19 i Skriverier,

Japp, så var det äntligen gjort - jag har tagit hål i öronen igen! Efter 10 års velande tröttnade Tessan till slut på mig och såg till att jag fick det gjort! Jag hade på förhand givit henne instruktioner om att inte vika sig en tum i förhandlingarna om jag skulle börja komma på andra tankar. Hon skötte sin uppgift utmärkt!
Det kändes en aning surrealistiskt att återigen sitta med en hålpistol mot öronen, det måste varit 15 år sen sist?
 
Nu hoppas jag alltså på fjärde gången gillt, de tidigare tre gångerna har det alltid gått åt skogen med mina öron efter några månader. Jag har inte den blekaste om hur länge jag hade hål som längst tidigare. Ett år? Två? Ingen aning.
 
Men Pang pang så sitter de där nu igen. Skiter det sig den här gången också är det helt enkelt inte meningen att jag ska ha hål.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emma

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela