Emmas bloggeri

"Nu vet du allt om ingenting, din jävla sopa" H.Hellström

My lucky day

Publicerad 2009-06-08 21:43:49 i Musik,

 Jag och Bruce hade en dejt på Stadion igår. Den gestaltades som så att jag stod på tå i tre timmar för att försöka få en glimt av honom då och då. Men det var fint så, vi har ett sådant förhållande, Bruce och jag... Jag står på tå, och han sjunger om att vi dansar i mörkret. Jag sträcker på nacken allt jag har och han gör rara försök att prata svenska. Hjärtat veknar en aning, och när han tar till det gamla knepet att sjunga om att vi var födda till att springa, ja då är kvällen fulländad. Vi avslutade det hela med att Bruce gav mig en kärlekslapp - jag sträckte återigen på huvudet och uppfattade orden "Break Stadiums, not asses" Jag gjorde som han befallde och dansade mig svettig till Twist and shout.


Det var 32 810 personer till som gjorde oss sällskap, men vi hade det bra ändå, bossen och jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emma

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela