Emmas bloggeri

"Nu vet du allt om ingenting, din jävla sopa" H.Hellström

Konsert på Rival

Publicerad 2007-12-03 20:00:22 i Musik,

Sitter här idag ganska nöjd och belåten. Skickade in min hemtenta i förmiddags, så nu är det bara att invänta domen. Själv tycker jag att det gick mycket bättre än förra hemtentan, som jag ändå klarade av fast jag var överygad om motsatsen, så jag har egentligen ingen aning om hur det kommer gå med denna. Läraren som ska bedöma är ju också ganska, hmm.. egen. Han har tre veckor på sig att sätta betyg, så jag hoppas att jag får en schysst julklapp av honom. Imorgon börjar en ny kurs. Otur att jag inte har litteraturen. Scheisse.

Har fortfarande ett kompakt lock i höger öra. Detta störde tack och lov inte nämnvärt igår kväll på Kjellvanders spelning på Rival. Fullsatt, 703 stolar. Schysst spelning, men första ordinarie set gick lite väl fort va? Swwwish och så var det extranummer! Nästan så kändes det. Bjöds på en fin version av Allelujah, lite mer tempo i den än vanligt. Nya The road var fantastiskt bra live! Kul med lite gamla pärlor också. Rysligt bra var det med Somewhere else, When the mourning comes och sista låten, Southern accent. Fint som snus.

Lite kul att de nya tröjorna kommer från American Apparel. Varenda modebloggande tjejs våta dröm. Det trodde jag inte att jag skulle äga en. Men vad gör man inte? De var ju fina.

När jag kom hem igår tittade jag på den sista delen av En fri kvinnas bekännelse av Jennifer Fox som jag spelade in. Så himla bra. Har följt den varenda söndag sedan i oktober. Vad ska jag nu titta på?



det här var väl en fräsig bild? jag har lyckats få med dubbla upplagor av både Christian och Tias! jag borde bli pressfotograf...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emma

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela