Emmas bloggeri

"Nu vet du allt om ingenting, din jävla sopa" H.Hellström

Det artar sig...

Publicerad 2007-05-18 09:20:33 i Skriverier,

Tredje dagen utan gips och det går framåt! Jag har avancerat på duglighetsstegen. Tummen har avancerat. Värre är det med handleden, men den tar sig. Jag kan faktiskt böja den an aning framåt nu, det kunde jag inte för två dagar sen. Det artar sig nog precis som det ska. För bövelen jag använder ju tilloch med tummen nu när jag skriver med tangentbordet! Återbesök om fyra dagar och jag lär ju få positiva besked då *ta i trä*

Åker till landet om en timme. Helgen spenderas där. Härligt. Jag ska jobba lite på min gipsbränna... (som faktiskt inte var så värst iögonfallande, tur nog) Jag har dessutom peelat armen och handen som en galning i tre dagar nu, så de börjar se ganska fina ut nu :) Såhär lena händer har jag aldrig haft, haha!

Frukost nu, sen bilfärd.

Kommentarer

Postat av: Bella

Publicerad 2007-05-18 18:31:39

Congratulations to the gips-take-away! :-D
Now maybe we can rebuild team Slobo and win back the title as number-one pool-team! Om vi nånsin hade haft den.. :-P Haha
Jag måste tyvärr meddela att bikiniletandet har spårat ur totalt! På annonserna ser d alltid ut som d finns en massa jättesnygga bikinis i affärerna, men av nån anledning så hittar jag dom aldrig när jag kommer dit.. Very wierd. Kvar finns bara dom formlösa och hideously mönstrade som ingen vill ha på sig. Kan det kanske vara så att man e sent ute? :-P

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emma

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela