Emmas bloggeri

"Nu vet du allt om ingenting, din jävla sopa" H.Hellström

Snö!

Publicerad 2006-11-01 10:16:08 i Skriverier,

För att citera Winnerbäck:
"som du kanske redan sett, första snön kom inatt"

Jajamänsan, nu är den här också, den allra första snön. 
Beskåda!

Det blir säkert till blask om några timmar. Men nu har den iallafall även fallit här.

Igår tog jag äntligen tag i mysteriet med det försvunna paketet som jag väntat på i flera veckor. Mejlade till skivdistributören och frågade vad som hänt med skivan. Han hade tydligen skickat iväg den för några veckor sedan, men något har uppenbarligen hänt på vägen... Men han var schysst och sade att han skulle skicka en ny! Utan att jag behövde betala mer pengar. Kundservice! Så förhoppningsvis har jag skivan denna vecka. Hoppas.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emma

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela