Emmas bloggeri

"Nu vet du allt om ingenting, din jävla sopa" H.Hellström

Sista hemmamatchen

Publicerad 2009-10-28 16:50:36 i Sport,

Suck, mina bussar alltså... I dag bjöds jag på en ny ofrivillig seightseeing-tur. Busschauffören glömde ta till höger i en rondell och körde istället helfel. Han lyckades slå en rundpall ganska snart tack och lov, så den ofrivilliga turen blev ganska kort. Kort, men uppfriskande.

Har åter spenderat dagen instängd i en datasal med klassen. Sista layout-touchen har lagts. Roligt!
Senare i dag åker jag hem till bror och kollar på AIK-Örebro. Fnulade ett tag på att åka in till Råsunda, men jag skippar det. Snälla, snälla, snälla AIK - se till att greja åtminstone oavgjort, så räcker det med 1p på söndag mot IFK Sill. Jag kommer vara så sjukt nervös på söndag, så räkna inte med att jag är kontaktbar då.

För tre dagar sedan kollade vi alla på derbyt, och Hampus & Pannkakan var såhär fina:

Vissa av oss blev utmattade...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emma

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela