Emmas bloggeri

"Nu vet du allt om ingenting, din jävla sopa" H.Hellström

"Alltid när ni spelar är vi där med vårt stöd, för dig vill jag leva och för dig vill jag dö, åh vi e Gnaget, AIK!"

Publicerad 2009-10-18 18:23:29 i Sport,

Gårdagen spenderades först med en dag på stan tillsammans med Tess. Vi hade lite gemensamt födelsedagsfirande i efterskott för oss två. Vi körde klassikern: -Den där vill jag ha! (pekandes på tröja) -Okej, då får du den i födelsedagspresent. Grattis!

Sen blev det massiv släktträff (plus två utbölingar...) på Råsunda, där vi skådade kära kära AIK ta ytterligare tre poäng. Gefle stod för motståndet.

Jag tog en bild:


Det var helskumt väder - regnet strilade eller öste ner i 1½ timme, men på något konstigt sätt var vi knappt blöta. AIK-magi?

Magi var det hur som helst när Gabriel Özkan byttes in, och två minuter senare satte 1-0. Lycka!
Jag spelade in matchen och tittade för att få se målet igen. Bilderna, och framför allt Andreas Alms kommenterande är redan klassiska:

-De pigga benen här på Özkan kan vara BRAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!! JIHOOOOOOO!!!!!!!!!!
 

Ha ha, vem utropar JIHOOO när man blir glad!? Så bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emma

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela