Emmas bloggeri

"Nu vet du allt om ingenting, din jävla sopa" H.Hellström

Distraktioner

Publicerad 2009-05-12 20:03:08 i Sport,

Fastnade framför Giro d'Italia idag och det var fan grymt! Thomas Lövkvist fick mig att sitta och skrika framför TVn. Åt ett cykellopp. Vem hade trott det? Häftigt häftigt. Dessutom är det ju Roberto Vacchi som kommenterar och bara det är ju en fröjd. Så istället för att ägna mig åt B-uppsatsen kollar jag på Girot.

Grymt med rosa ledartröja på Lövkvist!


Gårdagen var också häftig - Hampus spelade sin första riktiga fotbollsmatch någonsin. Stort! Stolta faster stod med filmkameran i högsta hugg. Värsta paparazzon.

Igår hade min gymnasieskola återträff. Trevligt med lite mingel och gamla bekanta ansikten. Vi gick vidare till O´Learys och bevittnade Bajens förlust, (ha ha!) sen var slutdestinationen Steffis lägenhet och Vin-jenga på det...

Kommentarer

Postat av: Josefine

Publicerad 2009-05-27 20:23:10

Min man tittar också på cykel, men det är lite för segt för min del... : )

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emma

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela