Emmas bloggeri

"Nu vet du allt om ingenting, din jävla sopa" H.Hellström

Bondgårdar och Vasalopp

Publicerad 2009-03-01 17:48:01 i Skriverier,

Så, nu har jag strukturerat en aning här hemma. Sorterat, slängt, sparat, rensat, you name it. Mitt skrivbord såg ut som en krigszon, belamrat med diverse ting av skiftande karaktär. Mestadels räkningar och reklamblad som jag inte orkat kasta tidigare. En och annan bok hade börjat bygga bo bland högarna och minsann, den fina påsen med olika teer i som jag fick i julklapp höll visst till där också. Galet skönt att ha fått ordning på skiten!

Annars har hela dagen spenderats i Vasaloppspåret. I år var jag till och med med från start - den missade jag förra året. Någon gång kanske jag åker på riktigt, vem vet? Men då ska jag vara sjukt vältränad och inte i min nuvarande form - mjuk. Jag jobbar på det.

Gårdagen spenderades på bondgården vi har runt knuten... Vi inspekterade djuren (Linnéa var rädd för alla, speciellt kaninerna), grillade korv och åt godis. Sen spelade vi piano.
 

Det här sköna gänget blev mina kompisar:
(det vackra brölet vid 7 sek är min favorit, alla andra stannar liksom upp  av ren hänförelse)

Kommentarer

Postat av: Martina

Publicerad 2009-03-02 14:16:24

haha mjuk. Jag är alltid i mjuk form även om jag tränar flera gånger i veckan. Jävla dilemma alltså!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emma

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela