Emmas bloggeri

"Nu vet du allt om ingenting, din jävla sopa" H.Hellström

Söndagen

Publicerad 2009-06-01 15:59:41 i Skriverier,

Sommaren har kommit och värmen med den! Gårdagen spenderades ute på verandan hela dagen, med grillning, hammockslöande och Mors-dagstårta. En klarblå himmel utan ett enda moln i sikte är inte fy skam. Det var sjukt varmt, men härligt! Snart dags för årets första dopp?


Min vackra skapelse



För att inte dö av värmeslag gick jag in och uppdaterade mig om hur det gick för Zlatan i jakten på skytteligasegern. Jävligt bra, visade det sig. Så grymt.
Ut i hettan igen, ligga och dåsa i hammocken. Jag höll till slut på att krevera och stannade inomhus och tittade på Nadal-Söderling. Det var helt jäkla sjukt grymt! Bye bye Nadal.

Cyklade på kvällen hem till Steffi och tittade på Barnen i Bullerbyn för första gången någonsin. Vaniljglass och färska hallon på det och söndagen var som gjord.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emma

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela