Emmas bloggeri

"Nu vet du allt om ingenting, din jävla sopa" H.Hellström

Ljuvliga dagar

Publicerad 2009-06-30 23:45:06 i Skriverier,

Idag, liksom gårdagen och dagen innan den har tillbringats på marknivå med utsikt över havet. Underbart.
Idag for vi iväg till en strand helt undangömd för all civilisation (nåja, två andra familjer hade hittat dit) Termometern visade på 22 grader i vattnet. Perfekt.

Vägen till havet är inte fy skam den heller


Min vallmo växer och frodas!


Igår var vi över till pappa på middag och grattade honom på 60-års dagen. Det riktiga firandet sker dock de närmsta dagarna, med start imorgon när vi alla åker till London, det ska bli så jäkla nice. Det blir tredje gången jag är i London och denna gång har jag lovat mig själv att äta fish´n chips. Åtminstone chips. Fisken lämnar vi därhän.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emma

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela