Emmas bloggeri

"Nu vet du allt om ingenting, din jävla sopa" H.Hellström

Sista 2009

Publicerad 2009-12-31 14:33:35 i Skriverier,

Sista inlägget 2009. Julen flög förbi, men snön ligger fortfarande kvar och jag älskar det! Mer snö åt folket! Jag funderar allvarligt på att bosätta mig i norraste Norrland, förslagsvis Boden/Luleå/Haparanda (Kiruna känns lite väl avlägset) och titta på snön hela dagarna. Åka skoter, grilla korv och ha raggsockor varje dag. Det vore något. Kan väl inte vara alltför dyrt att köpa ett hus där uppe? En gammal gård, så kan jag ha en kossa eller två att klappa på. Kan man ha getter i snön? I såna fall ska jag ha snögetter. Någon som vill bo med mig?


Jag och storebror var och såg Avatar häromdagen. Häftig! Och fin. Vi såg dessutom grymma ut i 3D-brillorna. Tyvärr har min CP-telefon i vanlig ordning raderat bilderna. Synd. Världen vet inte vad den går miste om.

Kommentarer

Postat av: Viktor

Publicerad 2010-01-06 00:12:36

Jaha, gjorde du? Jag gick i samma klass med henne hela gymnasiet, och hon har spelat i min syrras fotbollslag (Hammarby och Rågsved)!



En gård i Norrland är nog inte så dyr. Man kan betala ett hus kontant där! Är man lite händig så: http://www.hemnet.se/beskrivning/562273?r=3

Postat av: Viktor

Publicerad 2010-01-06 20:49:24

17 km till lappträsk, alldeles runt knuten! Ja, kanske skulle vara trevligt att bo så där, men nog bara ett tag för min del. Men skönt att koppla bort allt ibland. Stänga av mobilen och dricka kaffe hela dagarna!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emma

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela