Emmas bloggeri

"Nu vet du allt om ingenting, din jävla sopa" H.Hellström

Mitt tjugoandra år tar sin början

Publicerad 2008-09-20 23:21:25 i Skriverier,

Hipp hipp hurra, i dag har har jag andats på denna jord i 8036 dagar!
22 år på pricken.
Detta faktum firades kalasbra i går med Singstar och fuldans på Söder - det kan knappast bli bättre än så.
Eller jo, hade Bear Grylls varit där och dansat fuldans med mig hade det slagit alla rekord.

Minnen från gårdagen
Det här tyckte jag var så fint


Idas, enligt egen utsago, äckliga cider


Jag blev märkt

av Martina

och Gustav


ps: till Johanna, en krya på dig teckning!

Kommentarer

Postat av: Johanna

Publicerad 2008-09-21 11:14:56

Gulliga Emma!

Tack!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emma

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela