Emmas bloggeri

"Nu vet du allt om ingenting, din jävla sopa" H.Hellström

Donatello, Rafael, Michelangelo och...?

Publicerad 2008-09-27 14:44:43 i Skriverier,

...ja, det var gårdagkvällens huvudbry. Vad i helsike heter den fjärde sköldpaddan? Vi  visste att de alla har konstnärsnamn, men Zorn och Picasso klingade inte riktigt rätt.

Efter mycket om och men skickade jag iväg ett SMS till Fredrik som tack och lov kom med ett snabbt svar.
Leonardo.
Så jävla svårt var det.

Gårdagskvällen ägnades annars åt biljard - så jäkla roligt! För att inte ha spelat på hur länge som helst var jag i förvånansvärt bra form. Jag blev imponerad av mig själv.

Mer biljard åt folket!

Jag kunde till och med spränga bra!


Segraren. Som vanligt.

I will kick your butt next time!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emma

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela