Emmas bloggeri

"Nu vet du allt om ingenting, din jävla sopa" H.Hellström

Jag ska bara...

Publicerad 2008-10-15 00:24:23 i Skriverier,

Tenta på fredag.
Halvseriös pluggning idag i ett par timmar. Alldeles för lite, alldeles för lite.
"Jag ska bara" syndromet slog till big time.
Imorgon blir det plugg i 24 timmar. Likaså torsdag. Fantastiskt.
Jag har varit så sjukt dålig på att fokusera på denna tenta. Vet inte varför egentligen, Platon är ju spännande, liksom Aristoteles och Sokrates. Men alla de andra jävlarna? För många namn, för många (dumma) idéer för att lägga på minnet.

Jag lyssnar hellre på musik



Dagens roligaste är annars att Lasse Lindh ska vara med i Melodifestivalen igen. Heja!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emma

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela