Emmas bloggeri

"Nu vet du allt om ingenting, din jävla sopa" H.Hellström

Barack och fiskpinnar

Publicerad 2008-11-05 19:42:53 i Skriverier,

I två dagar har jag legat däckad med feberfrossa och hosta. Febern verkar nu vara borta, även om den brukar sätta in en dolkstöt framåt åttasnåret på kvällarna. Lustigt hur handlingsförlamad man blir över lite temperaturförändringar. Jag var inte i form för en all-nighter med Obama vs. McCain inatt kan jag ju säga. Höll mig vaken en bit in på Fredrik & Filips valvaka, men vinnaren hos mig blev feberfrossan.

Vaknade med en olustig känsla att McCain hade tagit hem hela skiten. Vågade nästan inte sätta på TVn och kolla, det kändes som att det var mitt fel eftersom jag inte kollat. Tack och lov möttes jag av Obama.

Förutom att USA fått sin första svarta president skedde även något historiskt här hemma.
Jag åt fisk.


förresten - jag klarade tentan!

Kommentarer

Postat av: Pajasen i trikådräkt

Publicerad 2008-11-05 22:23:10

Grattis Emma!



(Tji fick Bernt!)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emma

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela