Emmas bloggeri

"Nu vet du allt om ingenting, din jävla sopa" H.Hellström

Ingenting och lite fotboll

Publicerad 2008-05-01 22:56:16 i Skriverier,

Tio timmar kvar till tenta och jag sitter här helt blank. All information och kunskap tycks som bortblåst. Jag har läst och jag har läst och jag har läst. Ingenting fastnar. Blankt.

Tentatiden är fyra timmar men jag blir förvånad om jag ens sitter i två. En kanske. I normala fall hade jag suttit tills man inte fick skriva längre. Men nu är det blankt. Som bortblåst.

Kanske om jag sover på saken?

Jag får ladda för vår interna fotbollsmatch på Zinken istället. Hjälp, jag kommer ha sönder något. Mig själv till exempel. Snälla knä?

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emma

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela