Emmas bloggeri

"Nu vet du allt om ingenting, din jävla sopa" H.Hellström

Eurovision-Björn

Publicerad 2008-05-25 10:42:02 i Skriverier,

Hemma i helgen efter veckans praktik. Skönt med lite annat att tänka på. Att man varit så nervös inför dessa veckor ter sig ganska komiskt såhär i efterhand. Det går ju bra! Sjukt roligt att se sitt namn i tidningen. Min första artikel någonsin (well, det var en notis...) har jag klippt ut och ska rama in.

När jag kör hem om nätterna tycker jag mig numera se rådjur i varje hörn. They better watch out. I förrgår natt stod de små lymlarna till och med kvar på vägen när jag stannat tre meter ifrån dem. Och glodde på mig. "Eh... hej hej, kan ni vara så snälla och flytta på er?" Okejra, hopp hopp ner i diket.

Ironiskt att jag jobbar på en sportredaktion men ändå missade Champions League finalen för första gången på 9 år.

Igår gick det stora Eurovisionspektaklet av stapeln. Roligast  med hela kvällen var Björn.


Snart blir det Mors dag tårta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emma

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela