Emmas bloggeri

"Nu vet du allt om ingenting, din jävla sopa" H.Hellström

Syrebrist och blommor i öronen

Publicerad 2008-03-13 20:39:37 i Skriverier,

Idag har jag fan suttit framför en dator hela dagen. Imorse hade vi en halvtimmes (ganska menlös) handledning med läraren, sen satt jag, Emma & Camilla från kl 11:15 till 16:00 instängda i en datasal utan syre. Det tar på krafterna må jag säga. Hjärnan gick ju inte direkt på högvarv efter de timmarna. Utan vatten och mat dessutom. Så jävla bra. Men vi fick en del vettigt ur oss i alla fall och det var det viktiga. Skit i hälsan, den går att reparera...
Dessutom måste vi sitta i ett antal timmar till innan vi är helt klara. Ändå ligger vi jäkligt bra till tids - och innehållsmässigt om man jämför med andra grupper. Ett jävla bra jobb har vi gjort. Den muntliga framställningen nästa vecka återstår dock, men det blir nog också bra.

Eftersom jag inte kan ha hål i mina öron ska jag nu göra ett allvarligt försök att införa clips i mitt liv. Efter ett par timmar med dem på kan jag konstatera att det gör ont. Men de är ju söta som socker och vad gör man inte? Jag vill ju också ha blommor och ankare i mina öron.

Imorgon är det genrepet inför Melodifestivalen som gäller! Jag var lite sugen på att införskaffa denna alltså... Det hade varit fränt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emma

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela