Emmas bloggeri

"Nu vet du allt om ingenting, din jävla sopa" H.Hellström

Var fan är Kåren?

Publicerad 2008-01-31 16:22:08 i Skriverier,

Så jävla värdelöst att Kåren är stängd (pga sjukdom!) När man väl behöver dem så är de tamejfan aldrig där. Jag betalar dem faktiskt för att finnas.

Sweet Jesus vad trött jag var igår morse. Tror att jag satt uppe och läste till klockan var 02, sen var det bara att gå upp kl 06 och göra sig redo för skola. I typ två timmar instruerades vi i hur kamerorna vi skulle använda fungerade. Sen hade vi 40 minuter på oss att ta de bilder vi hade fått i uppgift. Men tror de verkligen att man är i stånd att göra det efter att ha suttit i 2 jävla timmar och lyssnat på hur det ska gå till? Att det ens tar två timmar att förklara hur något går till, borde vara en hint om att det inte kommer gå så strålande... Det är ju annars kul att fota, men inte när man har 40 minuter på sig och ingen (trots 2 timmar...) förstår hur kameran fungerar.
Finns där någon välvillig själ som kan tänkas skänka mig en superkamera som jag öva med här hemma? Inte det.

Efter den briljanta starten på dagen trodde jag att de nästkommande två timmarna av seminarie skulle gå käpprätt åt skogen. Men efter lunch och lite laddade batterier gick det faktiskt bra. Helt okej. Då slapp hela dagen vara ett misslyckande. Jag tog min förkylning och åkte hem med ett hyfsat glatt sinne.

Annika och Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emma

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela