Emmas bloggeri

"Nu vet du allt om ingenting, din jävla sopa" H.Hellström

Hur i helvete tänkte de nu?

Publicerad 2008-12-27 23:26:35 i Musik,

Timo Räisänen, vad i helvete hände?

Varning: följande text är ett ogenerat hyllningstal till nämnda Timo, bemöda dig ej att läsa om du ej tycker att dagens händelse är en ren och skär skamfläck i svensk musikhistoria.

Svenska folket har just gjort bort sig big time. Att Timo åkte ur Körslaget är inget annat än en fet käftsmäll. Utdelad till vem vet jag inte riktigt, men en käftsmäll it is. Jag menar, LaGaylia Frazer? Nanne Grönwall? Klämkäcka brudar i all ära, men lite vett i skallen trodde jag att folk i stugorna hade. I guess I was wrong.
Hur i helvete tänkte man? Jag hoppas att katastrofen (starka ord, jag vet, men va fan) var resultatet av att folk tänke "shit va bra han var, han klarar sig kvar utan att jag röstar" och inte "LaGaylia! Hallelujah! Vilket musikaliskt under!"
Från och med idag är det bojkott av Körslaget som gäller, det är ändå bara puckon som röstar (observera, jag röstade alltså ej) och nu är den enda udda fågeln och spännande inslaget borta. Förjävligt. Jag som hade sett fram emot några veckor av Timos fantastiska låttolkningar och sjukt härliga energi. Jag menar, Magnus Carlsson? Inte ett stycke vandrande energibomb precis.


timo


ps. Att jag varit med i en av Timos videor har ingen inverkan på mina känslor...

Kommentarer

Postat av: Emma

Publicerad 2008-12-28 17:44:42

Jag håller med dig. Puss Mamma

Postat av: TinaTurner

Publicerad 2008-12-29 16:24:18

Postat av: TinaTurner

Publicerad 2008-12-29 16:25:54

hoppsan, blev visst inget skrivet..

Skulle bara helt och hållet hålla med dig!

Fan, att han var med gjorde ju att hela programmet blev kul! Verkligen katastrof.. Mina känslor har heller inget att göra med den där medverkan i musikvideon..

Vem ska man nu heja på, snygg-erik eller?? (ett helt och hållet stort skämt om snygg-erik..)

Postat av: Emma

Publicerad 2008-12-31 20:08:09

Fast det värsta är ju att man faktiskt håller på snygg-erik nu (om man skulle kolla vill säga...) :P

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emma

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela