Emmas bloggeri

"Nu vet du allt om ingenting, din jävla sopa" H.Hellström

Jullov!

Publicerad 2008-12-22 17:02:53 i Skriverier,

Yeay - sista dagen i skolan avklarades idag så nu är det looov! Sju starka själar var vi som pallrade oss till föreläsningarna idag... Jag + åtminstone en till smet dock innan den andra, så fem tappra var på den sista. Grymt skönt att slippa tänka på kurslitteratur och hemtentor på ett tag; i helgen satt jag återigen instängd i ett par dagar, i stort sett helt isolerad. Kul helg. Men hemtentan den blev i alla fall klar, så nu slipper jag slita mer med den.
Tog tag i lite julklappsshopping idag med, skönt. Fast i ärlighetens namn köpte jag mest grejer till mig själv. Så kan det gå.

Äntligen på plats i Milan då, min käre Beckham. Det ska bli grymt kul att se honom spela nästa år!

Från igår

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emma

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela