Emmas bloggeri

"Nu vet du allt om ingenting, din jävla sopa" H.Hellström

Fredag den 25e

Publicerad 2008-04-25 19:56:53 i Skriverier,

Helgen är här! Senaste tiden har det känts som att jag lever för helgerna. Det är lite tragiskt, men så får det vara.

Idag har jag suttit och fnulat med med min riksartikel hela förmiddagen. Tog bussen till skolan på eftermiddagen, satt ute i solen och stekte med vänner ett tag innan jag lämnade in för helgen och begav mig hemåt igen. Fick skjuts sista biten hem så det var ju härligt.

Framkallade bilderna från förra helgen... Ja där fanns ju en del som man undrar över. Åts det varmkorv verkligen? Eller uppenbarligen gjordes det så eftersom det finns bildbevis. Annars hade jag aldrig trott på det.

Kanske är detta orsaken?                                                         Believe it or not:
                                                                       
(tillsammans med one too many tequila som sagt)               Är det t om jag som tagit bilden?


Ja ja, ännu en vecka är avklarad och imorgon väntar Folkrace!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emma

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela