Emmas bloggeri

"Nu vet du allt om ingenting, din jävla sopa" H.Hellström

För sent för Edelweiss

Publicerad 2008-04-29 14:22:21 i Skriverier,

Otroligt härligt väder vi har förärats med denna dag. Jag riktigt njöt när jag promenerade hem från bussen i solskenet. Jag fick en sån somrig känsla. Det gillar vi.

Var i skolan två timmar på morgonen och fick den senaste artikeln bedömd, vilket tack och lov gick bra. Behöver inte hålla på med efterarbete, vilket hade varit otroligt jobbigt med tanke på tentan på fredag.
Tentan ja.. Pluggade hela dagen igår. Borde nog sätta mig ett par timmar idag också. Den känns fortfarande som en avlägsen dröm av någon konstig anledning. En avlägsen mardröm kanske.

Denna låt har jag haft på repeat här hemma de senaste veckorna:
har du tändstickor?  -ja tillräckligt om du vill bränna ner stockholm...
och har du vin och sprit? -så att det räcker till att få hela fjärden full av sorger...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emma

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela