Emmas bloggeri

"Nu vet du allt om ingenting, din jävla sopa" H.Hellström

Tack goda gudar!

Publicerad 2007-09-17 14:43:45 i Skriverier,

Hallelujah praise the lords!

Ja, så känns det faktiskt... Jag har väntat, och väntat, och väntat lite till, i vad som kändes som en halv evighet, på att det förbaskade bokpaketet med en otroligt viktig bok skulle anlända. Skulle inte boken dimpa ner i brevlådan idag, skulle jag vara Dödens lammunge imorgon. Verkligen.

I förmiddags kom CityMail (på moped!) men ingen bok där... Jobbigt. Kände hur klumpen i magen  växte till obehagliga former alltefter klockan drog iväg mer och mer. Men så, tillslut, strax innan 14:30 - Postbilen. Min sista chans. Skulle boken ligga där och vänta på mig? JA! Tusen stenar lyftes från mina axlar och jag frambringade en liten glädjesång.

Nu ska jag sätta mig i lugn och ro och läsa ut boken tills imorgon, då vi har seminarie om den. Men det ska inte vara några problem. Jag kommer läsa den som i ett lyckorus.

image97


Nu väntar jag bara på resten av böckerna... men huvudsaken är att denna nu är i min ägo. Tack goda gudar.

Kommentarer

Postat av: Karoline

Publicerad 2007-09-17 15:21:16

ja! :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emma

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela