Emmas bloggeri

"Nu vet du allt om ingenting, din jävla sopa" H.Hellström

September

Publicerad 2007-09-03 09:12:48 i Skriverier,

Den vackra månaden är här igen, hurra!

...hemma efter ett par sköna dagar på landet. Det blev precis sådär härligt som jag tänkt mig, strålande sol och gula löv på marken. Blev kanske inte så mycket pluggande, men det tar jag tag i idag istället. Fast först ska jag in till stan och köpa böcker, och sen får jag rappa på innan Hammarby-AIK spelar. För då går det absolut inte att plugga. Kom igen Gnaget. Det börjar se sådär oroväckande bra ut igen... man blir ju helt matt.

Nu börjar det närma sig skivsläpp för Kjellvander, en månad kvar bara. Läste en fin intervju med honom för ett par dagar sedan och det gör ju inte att man längtar mindre heller...

"I've got one hand

reaching for heaven

and the other one is

dragging in the dirt

I've got two souls

one's gonna love you

and the other one is

gonna cause you hurt"

Kjellvander intervju

Kommentarer

Postat av: e

Publicerad 2007-09-12 20:23:18

ser han ut sådär nuförtiden? OJ!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emma

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela