Emmas bloggeri

"Nu vet du allt om ingenting, din jävla sopa" H.Hellström

Larsbubblan

Publicerad 2007-09-28 13:00:18 i Musik,

Jag borde egentligen sitta och plugga för fulla muggar just nu, men jag råkade visst fastna vid datan (igen...) Måste verkligen rycka upp mig nu - stor tenta om en vecka. Pepp pepp. Måste luncha först bara. Går ju inte att plugga utan energi i kropp och hjärna...

Är fortfarande inne i Winnerbäck-bubblan. Kommer nog vara det i minst en månad till, när Christian släpper sin nya I saw her from here/I saw here from her. Då blir det en ny bubbla. 
Daugava börjar kännas igen och låtarna får en egen plats. Musiken är vacker. Sången nedstämd, men vacker den med. Två favoriter är "Och det blåser genom hallen", "Jag har väntat på ett regn"  Fint som snus.

En gammal goding
Jag vill gå hem med dig

Jag har alltid gillat denna video, särskilt början, med "här kommer våren!!" mitt i smällkalla vintern...  Ett glädjepiller.

Jag har, apropå ingenting, lyckats med konststycket att pilla bort (!) en leverfläck i ansiktet. Hur lyckas man? Jag ville inte ens bli av med den. Kanske kommer den tillbaka? Hoppas.

Lunch nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emma

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela