Emmas bloggeri

"Nu vet du allt om ingenting, din jävla sopa" H.Hellström

Backstreet nostalgi

Publicerad 2007-09-10 13:38:23 i Musik,

Jag har på senare tid blivit värsta Backstreet nostalgikern (okej, de kommer snart ut med en ny skiva och har på inga sätt lagt av, men idag har jag ett annat förhållningssätt till dem än vad jag hade för 13 år sedan) Då var de det största och bästa i hela världen, någon annan musik existerade inte och jag visste allt om dem och var de befann sig i världen. Idag har jag en något sundare inställning, men fortfarande blir jag hysteriskt glad när jag hör deras nya låt på radion och ber alla runtomkring att vara tysta.. De är liksom heliga, på något skruvat sätt.

1994
 

2007


En del har ju hänt på dessa 13 år om man säger som så... Jag är till exempel inte 8 år längre. De har funnits i majoriteten av mitt liv och det lämnar ju vissa spår. För 10 år sedan var man en tönt om man gillade dem, idag känns det lyxigt att ha varit med från början. Känns ganska sjukt när man möter en människa som aldrig sett dem live med motiveringen "jag var inte född då"  haha! De har blivit kult. Vem hade trott det?
KTBSPA

Igår var det kalas igen. Betydligt lugnare den här gången dock... Bröderna brothers var fortfarande slitna från i fredags haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emma

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela