Emmas bloggeri

"Nu vet du allt om ingenting, din jävla sopa" H.Hellström

Ny vecka

Publicerad 2007-10-08 14:24:57 i Skriverier,

Måndag igen. Jag överlevde tentan. Satt i 4 timmar och skrev. Helt tom i hjärnan. Satte mig då i en bil och körde till Rimbo. Hamnade såklart i rusningstrafik. Satt i köer i nästan 2 timmar. Underbart. Sen var det inflyttnings/födelsdags fest. Scheisse... Otroligt roligt var det hur som helst.
Åkte hem på lördagen, sen åkte jag dit igen på söndagen för att vara med på det lite mer sofistikerade familj&släkt fikat.

AIK gjorde återigen en skitmatch.

Måste skaffa mer kurslitteratur. Skit.

Vill veta hur tentan gick (eller vill jag det?)

Ont i halsen. Igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emma

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela