Emmas bloggeri

"Nu vet du allt om ingenting, din jävla sopa" H.Hellström

Hemtentaskrivande

Publicerad 2007-11-01 19:28:31 i Skriverier,

November månad är nu här, med allt vad det innebär. Första snön brukar falla. Så jag räknar dagarna... November känns så vintrigt, även om det råder höst ute fortfarande.

Hemtentan ska in imorgon (visserligen senast kl 23:59, så jag har tack och lov hela morgondagen på mig att göra klart) Har skrivit nästan hela dagen idag, ändå är jag inte klar. Segt. Det är typiskt att jag behöver ha massa information från den boken vi hade seminarie på då jag hade halfsluss och feber hela veckan! Jag var som sagt inte riktigt med då.
Jävla skit.


and I wanted you to need me and I wanted to need you but the days they proved different, took action for truth

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emma

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela