Emmas bloggeri

"Nu vet du allt om ingenting, din jävla sopa" H.Hellström

Värme

Publicerad 2007-06-11 08:34:14 i Skriverier,

Vilket sjukt underbart sommarväder vi haft i över en veckas tid. Jag väntar nu bara på följderna... Pappa kan bekräfta alla bränder, men jag väntar på åskovädret. Bäst att hålla sig inne (då alltså, inte nu) Idag väntar stora uppgifter på mig. Jag ska åka och hämta den brudklänning som hänger inne i stan och bara väntar på att få bli använd om 5 dagar. Scheisse, bara 5 dagar kvar, sen är de gängade! Otroligt roligt, men man börjar ju bli nervös! Inte för brudparet, utan för min egen del... haha! Får inte ramla i altargången inför allt folk. Det gick ju dock galant för ett par veckor sedan i samma altargång och då bar jag dessutom på ett barn...

Igår beskådade jag ett skämt till fotbollsdomare. AIK-Örebro 1-1, say no more. Jävla pucko, hur oprofessionell får man vara?

Dagens låt: Rummet, Lars Winnerbäck

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emma

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela