Emmas bloggeri

"Nu vet du allt om ingenting, din jävla sopa" H.Hellström

Handla paket

Publicerad 2007-06-29 17:06:48 i Skriverier,

Fredag igen. Pappa fyller år imorgon. Måste köpa present. Vad köper man till någon som inte behöver något? "En skjorta eller t-shirt behöver jag ju alltid" säger han... Och jo, visserligen, men hur kul är det att ge bort det varje år? Fast å andra sidan är han ju inte särskilt benägen att själv handla kläder till sigsjälv, så jag kanske får ta på mig uppdraget att hålla hans garderob någotsånär uppdaterad. "För varje ny tröja du får ska du kasta två gamla" var min (elaka?) kommentar till honom igår, haha. Tror att jag köper lite fina kökshanddukar och typ grytlappar till honom också. Det behövs nya. Ja, så får det bli.

image85
Midsommarblommor på landet

Kommentarer

Postat av: Bella

Publicerad 2007-06-30 11:58:01

Men usch! Undrar om kråkor oxå gör så? Dom e lite creepy! O skatorna blir fler o fler dessutom, tänk om dom äter upp alla söta småfåglar! Disastrous.
Du förresten, hur går d med den där killen? Vad hette han.. Kim?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emma

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela