Emmas bloggeri

"Nu vet du allt om ingenting, din jävla sopa" H.Hellström

West Ham

Publicerad 2007-07-23 12:17:15 i Sport,

Men, vad är det som händer?!? Ljungberg till West Ham?? Jag som nyss återhämtat mig från Fiorentina & City ryktena! Ljungberg till West Ham. Där ser man. Han är ju Arsenal through and through...

"We love you Freddie, cos you´ve got red hair
We love you Freddie, cos you´re everywhere
We love you Freddie, cos you´re Arsenal through and through"

Regnet står som spön i backen och har gjort det halva förmiddagen. Jag tycker att det är ganska mysigt, men man blir ju så handlingsförlamad... "Ska jag åka någonstans? Nej, det regnar... Ska jag ut och springa? Nej, det regnar... Ska jag..? Nej..."

Ikväll spelar AIK, kom igen! Hoppas inte att de regnar bort därnere bara...

Freddie till West Ham. No more fun at Arsenal.

Nu blir det lunch.

Ps: Grattis till mig på namnsdagen!





Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emma

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela