Emmas bloggeri

"Nu vet du allt om ingenting, din jävla sopa" H.Hellström

The Fine Arts... igen

Publicerad 2007-07-24 01:03:36 i Musik,

Hemkommen efter en till spelning med Gustaf. Denna gång i någon halvobskyr bar/teater/whatever ute i Kärrtorp... haha (jag sade ju att jag måste ta vara på de få tillfällen han är här...) UngaTur heter stället visst. De spelade i stort sett samma låtar som i fredags, fast med skillnaden att ljudet idag var 100ggr bättre. Synd att min kamera inte riktigt ville samma som jag bara. Jag var tvungen att filma med mobilen och det blev ju otroligt bra kvalitet... Finaste "Brother in black" låter mest som... bwowrrrr in bwakk... typ. Men den är där i allafall. Den låten har varit min favorit från första gången jag hörde den, så jag är glad bara han spelar den.

Folk filmade hela spelningen idag också, så jag undrar vad de ska göra med det materialet? Extramaterial till nästa skiva? Deluxe versionen... DVD? Den som lever får se. Där fick jag till ett rim också.

Låtarna

Sen blev det visst partaj, men jag var tvungen att brumma hem med min lilla bil, annars hade det blivit för sent.. Fan, jag skulle tagit tuben! Eller inte, tågen hade nog slutat gå då, om jag tänker efter. Jaja, nästa gång...

När jag kom hem fick jag se ett otroligt härligt resultat, Helsingborg-AIK 2-3. Så jävla skönt.

God Natt

Kommentarer

Postat av: Bella

Publicerad 2007-07-25 11:53:01

Haha, den var ju... smickrande.. :-P Ser ut som jag håller på o somna (kanske jag gjorde oxå?).. Men du ser iaf ut att njuta!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emma

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela