Emmas bloggeri

"Nu vet du allt om ingenting, din jävla sopa" H.Hellström

Sköna seger och Födelsedag

Publicerad 2007-07-04 10:34:27 i Skriverier,

Grattis till storebror som fyller 27 år idag! Hurra Hurra Hurra Hurra! Det blir glass och kaffe ikväll, men den riktiga festen var igår... på Råsunda! :) Bror 1 ringde och frågade om jag skulle med på matchen, han hade praktiskt nog redan varit vid Råsunda och köpt biljetter, sen kom han hem och hämtade mig och bror 2 och det bar iväg in till Råsunda. helt otroligt egentligen, men det var första matchen på plats som jag såg denna säsong! Det måste bli bättring. Med tanke på att AIK inte torskade en enda match som jag såg förra året på plats (och inte heller igår - underbar vinst mot Trelleborg 2-0) så uppmanades jag att hädanefter se alla AIKs matcher på plats. Sure, just give me the tickets and I´m up for it!
Det var en underbart solig och varm kväll på Råsunda och de nya Argentinarna var sjukt bra. Och Nisse J. Grym.

Jag skulle egentligen ha jobbat idag. På bank. Det ni. Men planerna ändrades i sista sekund, so here I am. Tror att jag åker in till Tekniska Museet en sväng.

Sen blir det kalas som sagt. Återigen, Grattis På Födelsedagen bror!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emma

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela