Emmas bloggeri

"Nu vet du allt om ingenting, din jävla sopa" H.Hellström

Antagningen

Publicerad 2007-07-11 10:08:29 i Skriverier,

Solen skiner och jag har inte huvudvärk längre.
Var på långpromenad med Christine igår. Såg hennes nya lägenhet. Hon berättade att laget kanske skulle bli bjudna till Afrika nästa år igen! Coolt. Då ska jag med. 
Fick ett roligt musiktips Billie The Vision and the Dancers.

Antagningsbesked
. Gick ganska bra. Men jag vill in på mitt andraval. Helst. (Förstavalet går också bra, men det är nog en ganska liten chans att jag kommer in där...) Har en ganska låg reservplats på andravalet, så jag håller tummarna. Men det som jag kommit in på (tredjevalet) är nog okej det med, Kultur, Samhälle & Historia. Så länge det står journalistik i inriktningsbeskrivningen är jag nöjd.

Winnerbäckbiljetterna är inköpta. 4 månader kvar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emma

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela