Emmas bloggeri

"Nu vet du allt om ingenting, din jävla sopa" H.Hellström

Vinylen är inte död!

Publicerad 2007-01-03 21:08:07 i Musik,

Yes! Äntligen har mitt problem med frånvaron av en vinylspelare lösts! Lösningen var betydligt närmare och enklare än jag hade kunnat hoppats på... Den vinylspelare vi har hemma (och alltid har haft) har alltid sagts vara trasig och obrukbar. Men vad hände när jag ändå provspelade den? Ut strömmade fantastisk musik, helt perfekt. Ett mirakel.
Så kul - äntligen kan jag lyssna på mina pärlor!

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2007-01-03 21:51:08

hejsan !
skulle bara fråga dej, har du Pro eller vanlig Bas-blogg ?

Postat av: jonte b

Publicerad 2007-01-03 22:03:06

ååh, jag känner mig rörd ända in i själen. tänk att det finns fler vinyl-junkies där ute som inte är 60 år och bjuder över på alla bra skivor på ebay

Postat av: Emma

Publicerad 2007-01-07 01:09:30

Anonym - jag har vanlig bas blogg.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emma

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela