Emmas bloggeri

"Nu vet du allt om ingenting, din jävla sopa" H.Hellström

Stormvindar

Publicerad 2007-01-09 22:44:12 i Skriverier,

Borde egentligen gå och lägga mig nu, men what the heck, jag satt ju vid datorn och då kan jag ju passa på att skriva en rad eller två... Idag har barnen på dagis varit helt galna. Hela dagen. Bara för att de var så otroligt lugna igår. Hoppas på en sådan dag imorgon också. En lugn alltså.

Otroligt segt att min mp3 spelare inte fungerar nu när jag ska åka buss till jobbet. Ska göra ett nytt försök att laga den innan jag lägger mig. Allt blir så mycket vackrare med musik i öronen. Som en video man själv har huvudrollen i. Skönt att få drömma sig bort på morgonbussen. Och eftermiddagsbussen...

Min hosta håller fortfarande i sig. 6 weeks and counting...

Har nu två Hello Saferide skivor i min ägo, tack vare Nalenspelningen. Mycket roligt.

Imorgon hoppas vi på bättre väder. Knappast troligt dock eftersom som det utlovats storm... och den härjar redan utanför fönstret hör jag. Kusligt ljud.

God Natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emma

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela