Emmas bloggeri

"Nu vet du allt om ingenting, din jävla sopa" H.Hellström

Boxning!

Publicerad 2007-01-28 18:22:00 i Sport,

Igårkväll satt jag som klistrad framför TVn. Boxning var ämnet för kvällen. Kanske inte min paradgren, men jag var ändå sjukt nervös. Anledningen var Rickard... Barndomskompis till min bror, som igår gjorde proffsdebut. Han mötte finländaren Tommy Heiniemi och vann sin match med 3-0. Sjukt kul att se honom boxas på TV! Heja heja.

Sjukt kul var det också att shoppa efter löning idag... :) Hade en plan på vad jag skulle inhandla, men av någon konstig anledning hamnade inget av mina förplanerade inköp i någon kasse. Massa annat fint blev det dock... Kul att ibland få känna att man har råd! Laddade mobilen med pengar gjorde jag också. Har varit utan i typ 3 dagar. Höjden av snålhet.

Imorgon får vi se om det blir Kjellvander på Underbara Bar, Östgötagatan. Det lutar åt det.


update: ja, det blir kjellvander imorgon! med tessan. fy vad mysigt.

Kommentarer

Postat av: Bella

Publicerad 2007-01-29 18:15:06

Haha, så han erkände d? Han råkade inte nämna att han kom sist hela tiden oxå? :D Fast d var rätt skumt för han var inte så dålig... Anyway, next time team Slobo will conquer them all! I hope.. :P

Alltså det här med kaffet håller på o spåra ur totalt nu.. idag drack jag t o m äckligt perkulator-kaffe bara för att d var kaffe! :-s

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emma

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela