Emmas bloggeri

"Nu vet du allt om ingenting, din jävla sopa" H.Hellström

Lyckodag!

Publicerad 2007-02-06 23:33:12 i Skriverier,

Detta har varit en mycket bra dag, indeed!
På morgonen satt jag och slöade framför TVn, när Postbilen körde förbi. Hmm, kanske ett paket till mig? tänkte jag, eftersom jag borde få några denna vecka. Till min stora lycka låg där i brevlådan inte bara ett paket, utan tre! Hallelujah, så roligt borde man få ha det varje dag!

I ett av paketen låg de underbara skorna som jag vann på Tradera. Ahhh, darlings! Underbart söta. I det andra paketet låg de fina smyckena som jag beställde i förra veckan. Det tredje och mest efterlängtade paketet kom från London, med ett brev och present från Gustaf! Hi hi vad glad jag blev!

Den braiga dagen fortsatte sen med shopping med vänner till andra vänner (eh, makes sense?) och dessutom blev det ett skoköp till migsjälv. De söta småskorna från DinSko som jag spanat och längtat efter så länge, var det nu 50% rabatt på! Hallelujah, praise the Lord!

Vid hemkomst sen var det bara att bänka sig framför Gilmore Girls och säsongsavslutningen av Grey´s Anatomy. Det var faktiskt hemskt. Jag gråter alltid när jag ser Grey´s, men idag var det värre än vanligt. Huga.

Gladare blev jag dock när jag för ett par minuter sedan upptäckte att skorna som jag längtat efter i flera år, nu är uppe till försäljning på Tradera!! Praise the Lord igen - detta var min lyckodag. Må det komma flera. Ingen jävel ska få buda över mig denna gång, dessa skor är mina, muahahahaa!!!

Imorgon ska jag kolla på russin.

Kommentarer

Postat av: Jennie

Publicerad 2007-02-07 21:53:00

Russin????

Postat av: Bella

Publicerad 2007-02-07 21:54:01

Gah! Jag bytte ju namnet!!

Postat av: Bella

Publicerad 2007-02-10 14:10:18

Haha.. Det där var ju helt klart det stördaste den här veckan i alla fall. Kanske den här månaden till o med.. =P

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emma

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela