Emmas bloggeri

"Nu vet du allt om ingenting, din jävla sopa" H.Hellström

Det är bara framtiden det handlar om

Publicerad 2007-04-15 14:30:50 i Skriverier,

Idag firar jag Två Veckor Med Gips På Stackars Tummen Dagen. Det uppmärksammade jag genom att våndas över Högskolesökningen som skickades iväg idag. Efter mycket strul. Blir det Södertörn? Eller Malmö? Eller Kalmar? Eller rent av Luleå? Bara gudarna vet.

Vilket underbart härligt väder vi har förärats med i helgen! Det är annat än de snöstormar jag upplevde förra veckan... 

Dagens låt: Heavenly Houseboat Blues
(Jag försöker övertala Christian att släppa den som B-singel, men han har hittills vägrat. Svamlar något om att han måste köpa en husbåt först yaddi yadda "så att det känns mer trovärdigt..."
Meh! Vem tänker på trovärdighet när sången är som sammet?

image81


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emma

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela