Emmas bloggeri

"Nu vet du allt om ingenting, din jävla sopa" H.Hellström

Valtider

Publicerad 2006-09-17 10:18:35 i Skriverier,

Igårkväll var det svinkallt ute. Riktigt höstkallt. Härligt!

Tog några bilder från mitt sovrumfönster på den fina himlen:
97180-2497180-23

Vad passande att Green Days "Wake me up when September ends" spelas just nu... Fast jag vill vara vaken dock. Födelsedagen om 3 dagar vill jag gärna vara med om :) Är fortfarande barnsligt förtjust i paket...
Var nyss inne på Tradera och lade ett bud på en underbar CD singel raritet som jag länge velat ha. Auktionen slutförs ikväll, så nu bara väntar och hoppas jag! Kommer bli upprörd om jag inte vinner, för det har tagit lång tid att hitta den!

Å idag är det Val2006. Intressant.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emma

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela