Emmas bloggeri

"Nu vet du allt om ingenting, din jävla sopa" H.Hellström

Tung förlust...

Publicerad 2006-09-28 20:03:16 i Sport,

Nu har jag hämtat mig tillräckligt mycket efter derbyförlusten för att kunna skriva om den... Det började ju så bra (well, inte matchen... men stämningen!) AIKs fina tifo:

                           
Under bilderna står det: VÅR TRO, VÅRT TEMPEL, VÅR SKAPARE
Läckert!

En bengal tändes och allt såg fortfarande ljust ut...


...men sen började matchen... Och absolut ingenting fungerade. Total katastrof. Helt värdelöst. Så otroligt tråkigt. Jag rackar aldrig ner på AIK i vanliga fall, men det där var bland det sämsta framträdanden jag sett dem göra. Värst av alla var Dulee. Jag slutade klaga efter första halvlek när jag insåg att mitt gapande inte hjälpte.

Mörker över Råsunda:


Sen blev det en dyster hemfärd (tack för skjutsen Tess!) Den enda ljusglimten var Globen i sitt blåa sken.
                                                                                                           


Så... jobbet funkar bra, börjar få rutiner nu. Underbara ungar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emma

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela